En liten vackrare vardag...

image7


Här kommer en bild på pojkvännens upstaljade laptop! Dekor motivet heter Blowfish och finns att köpa på Bluebox för 235kr. Enkelt att montera kan jag intyga, smög mig up vid 5 tiden på morgonen och lyckades hyfsat även i mitt knappt vakna tillstånd! Hihi, Ville ju att det skulle bli en överraskning;-) Gjorde även en ny bakgrunds bild med bilder av oss som vi tog under förra helgens utflykt <3

Hoppas ni har haft en trevlig helg!

ps, skulle ni köpa grön tejp om det fanns?;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fin datorn blev!
Svar: Ja örhängena passar till allting. Man kan ha dem till vardags men även till fest vilket jag gillar! Jag har tänkt köpa saker så att jag kan göra ett nytt, så jag har två.
Hoppas du haft en trevlig helg! Det har jag haft!

2008-05-18 @ 17:19:35
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Designtjejen

Oj, så säsongen för tulpaner är redan över!! Vad fort det gick!!!!! Vad fin dator blev!! Snyggt!
Kram

2008-05-18 @ 18:11:44
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback