Nytt i köket



Här fick den då alltså sitta! Den passar bra in i vårat svarta/vita kök:) Här kan ni se mer av köket.

Björkpollen har kommit igång på riktigt nu, det känns. Idag vaknade jag med nysningar även fast jag ej varit ute någon längre stund de senaste dagarna, jobbigt! Jobbigast är att man ej kan njuta utav vädret utan att bli 'straffad' när man kommer in igen...

Detta är ej något jag skulle önska min värsta fiende! (Har ej någon dock ;-))

Nåja, det bästa är att jag inte brukar känna av någon annan allergi, så om en vecka eller två så är det över, för den här gången!

Ha en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: Mimo

Ja, där kom din vinst på en hedersplats!

2009-04-30 @ 20:50:20
URL: http://mimos.sacinom.tk/
Postat av: Maria

Hej bruden, skärbrädan passar klockrent i ert kök, det har jag ju sett med egna ögon!:) Hoppas ni haft en trevlig valborg! Tråkigt att höra om din allergi, håller tummarna för att du slipper den mkt snart! Hoppas vi kan ses snart, massor pussar

2009-04-30 @ 22:28:52
URL: http://falcini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback