Krigsfältet



...En bild säger mer än tusen ord, min kära motståndare (sambo) går ett säkert öde till mötes. Visst, husfriden har väl redan fått sig en viss törn, men det kan det ju vara värt när man vinner ;-)

Har hört att det finns nya monopol spel med VISA kort. Intressant och säkert praktiskt, men halva nöjet är ju att räkna pengarna, eller speciellt att se på när en motspelare räknar upp pengar till hyran i ens egen favör!

I övrig så har vi haft en mysig helg, såg bl a Män som hatar kvinnor på bio. Riktigt bra! Också riktigt bra att de de inte skall göra biofilm av hela triologin (de två andra visas på Svt till julen), då de två andra böckerna, speciellt sista, inte höll samma nivå som uppvisades i den första boken utan fick mig snarare att slumra till, eller vad tycker ni?

Trevlig vecka på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här med att vara vegetarian http://kathrinea.blogg.se/2009/march/10-anledningar-att-bli-vegetarian.html jag är väldigt intresserad av vad DU tycker!

2009-03-10 @ 07:27:10
Postat av: fanny

försöker. eller jag tar bara bort sånna kommentarer. varför läsa saker som gör en ledsen i onödan. usch nej! hoppas du mår fint? :) kram!

2009-03-10 @ 11:04:49
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback