Blogg design

...Är roligt och avslappnande när man pluggar de ämnen som jag gör. Så när en läsare med en ur-kul bloggidé frågade om en header i illustrations form så hjälpte jag mer än gärna till!

Då jag bara är självlärd (än så länge...) så tar det lite tid och tålamod, men jag är nöjd med resultatet! Det är förstås även roligt att det har gått så bra för bloggen:)

Copyright Hanna Sikter



findmytwin kan du (kopierat från bloggen):

- Tipsa mig om nya look a likes som du har i dina tankar, som jag sedan kan lägga upp här på min blogg.

- Skicka in en bild på dig själv, så letar jag upp just DIN look a like.
Bilden skickar du som en bifogad fil till min mail [email protected]. Fotot ska vara en ansiktsbild, för bästa     resultat.

- Kommentera, ge ris och ros så jag vet vilka look a like-par som är bra, och vilka som är mindre bra.
Visa ert intresse!

Fick även förtroendet att göra designen till Lisas personliga blogg i veckan, vilket var ett riktigt roligt projekt, och visst är tinycitylife.blogg.se en rolig namn på bloggen?


Copyright Hanna Sikter



Vad som händer för övrigt så skall sambon iväg på fisketräff några dagar. Bästisen skall komma över och vi ska ha en riktigt tjejkväll med god mat, vin och övernattning, det ser jag verkligen fram emot!


....men jag kommer att sakna Harald också förstås;)

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

oj vad du är duktig att fixa snygga blogg design, en annan förstår inte hur det går till! ;) Jag blir riktigt sotis på din kreativitet, hihi! Vad spännande, och häftigt att uppdragen börjar ploppa in! ;) Tack så mkt för en jättemysig övernattning, och tack för att du finns, du är den bästa vän man kan ha!! Massa pussar!

2009-10-17 @ 19:54:47
Postat av: karola

så duktig du är.

ha en fin helg :)

2009-10-17 @ 22:39:35
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: Lisa

vad söt du är som skriver om mig i din blogg :)

2009-10-19 @ 10:01:35
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Hej! Duktig du är!!! Kreativ som jag är så vill jag också sätta igång och designa mina egna bloggdesigner! Men jag vet inte hur man gör... Vill du berätta det för mig kanske? Det skulle vara SÅ snällt! Jag är ganska trött på att kolla runt efter den gratisdesign som är närmast det jag letat efter...



Kram kram från Flickan Med De Många Namnen!<3 <3 <3.

2009-10-27 @ 16:00:59
URL: http://dramaqueenmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback