Inrednings Tema - Ljus



Denna veckas inlägg kommer att fokusera på ljus i alla dess former!

Denna mysiga lampa står i vårat fönster i köket. lampan med koi motivet är inköpt på Patong Beach, Thailand. Fiske fantaster som vi är (min kille gillar att fiska, jag att ta hand om dem...) så passar den in fint i vårat hem!

Hoppas alla har fått en bra start på veckan! Själv har det blivit mycket spring till och från bussar, skall även träna ikväll, så det blir en kickstart på veckan! Den bästa sorten:-) Ha en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Skulle bli så himla glad om du ville läsa mitt sista inlägg och se på youtube-klippet om alla barnen i Bangladesh, Vietnam, Afghanistan, Nigeria, och Tanzania. Det är så himla hjärteskärande och vi borde tillsammans på blogg.se skapa någon sorts kampanj eller så. Läs mer i mitt inlägg!



Många kramar, Marielle

2009-01-26 @ 14:22:34
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback