Livstecken och inredningsrepotaget




Hej på er! Måste först och främst tacka för era krya på er kommentarer, det värmer! Faran är förhoppningsvis över för våran del i år, även om det troligen var svininfluensan och sambon inte kom ihåg att han någonsin varit så sjuk som han var, så behövde vi aldrig uppsöka sjukhuset. Bara mycket vila och isolering några veckor. (Nej, det var inte kul!)

Nog om det, skolan känns jättebra och i helgen har jag faktiskt inte känt något behov av att plugga. De två kurserna vi läser nu handlar om att skriva text (jätte rolig kurs!) samt XML och content managemnet, mindre kul kurs men intressant har alltid funderat på nyttan med xml och nu förstår jag.

Måste säga att högskolan I Borås är toppen på det här med distansstudier, bra föreläsningsmaterial och kontakten mellan studenter och lärare är på topp (mellan studenterna också naturligtvis). Rekommenderar programmet alla gånger:)

Idag har jag gjort en pdf med den intervjun som publicerades i SN med mig i början av året. När jag köpte Adobe CS4 fick jag även med fullversionen av Adobe acrobat, vilket är supersmidigt. Jag la upp bilder på uppslaget med jag tror inte att det gick någe vidare att läsa därifrån, så ni som är nyfikna kan läsa om intervjun här!

Ha en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: tendency - Inspiration, Inredning, Renovering

Visst är det så, allt ser bättre ut med lite färg. :-)



Skönt att ni är på bättringsvägen och slapp hamna i respirator, heh.. Smidigt med pdf-fil.



Jerry

2009-11-30 @ 02:23:12
URL: http://tendency.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Åh vad roligt, jag ska genast gå klicka mig dit och läsa. Kram Sandra

2009-12-01 @ 16:35:55
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Designtjejen

Vad kul!!!

Ett litet tips också :-)

Det är en julkalender på min blogg.. varje dag ända fram till jul! Titta gärna in och tävla :-)

Trevlig onsdag!

Emmelie

2009-12-02 @ 09:28:57
URL: http://designtjejen.hemmakanalen.se
Postat av: Klara

Roligt med en till skövde-bo hihi

2009-12-02 @ 10:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback