Vad hände med Roomservice?

Skärmdump kanal5.se

Skärmdump kanal5.se

Och nu pratar jag inte om den trevliga bloggen, utan om inredningsprogrammet på kanal 5. Igår var det tredje eller fjärde gången som programmet ej dök upp i rutan utan någon som helst förklaring.

Inte för att jag gillade det mest som de har gjort denna säsong, man jag skulle i alla fall ha snabbspolat igenom programmet i jakt på guldkorn, om det fanns några...

Nyfiken så sökte jag på google "vad hände med roomservice säsong 16" och hittade detta istället för att prata om det utpekade ämnet så är det flera sidor med hat kommentarer gentemot det "nya" Roomservice, är det därför de slutat visa programmet? Kommer de ens att visa det nu?

Någon som vet något?

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Precis samma fråga har jag ställt mig :S Mycket konstigt! Håller med om att programmet inte är toppelitopp längre, men konstigt att det bara försvunnit. Hoppas allt är toppen! Kram Emmy

2010-02-25 @ 19:58:09
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Helena ROOM AND SERVE

Jag hoppas att jag inte konkurrerade ut dem :D

Kramis

2010-02-27 @ 07:37:43
URL: http://roomservice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback