Eftermiddag på Vättern som ledde till ny mobil och en 12,86 kg gädda


'Gädd racern' i bakgrunden


...Så kan man sammanfatta gårdagen! Sitter här och väntar på att mobilen skall bli uppladdad, 2,5 h cirka :D Är en ny walkman mobil, min gamla blev fuktskadad när pojkvännen snubblade över en låda med vatten och betesfisk i båten, (bärandes på en gigantiskt gädd dam! )

Var roligt att få vara med i båten när min något fisketokiga sambo fick sin näst största gädda (hittils). Själv fick jag ett nytt Person bästa på gädda, 5.2 kg.

Imorgon blir det till att uppdatera datorn, få se om det går smidigt eller ej, det lär märkas om jag är med i nästa veckas tisdagstema eller ej!

Ha en toppen vecka!

Kommentarer
Postat av: fanny

ja visst är det toppen :) jag tror det! ring till komvux där du bor och hör med dom! ha det bra du med! Kram!

2009-04-20 @ 13:46:11
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback