Hemma hos - På Köksfläkten


Foto: Privat


Hemma i vårat kök står det dels en klocka med timer, dels egen händigt pysslade burkar med, tja vad är det? Tungor har folk gissat på... Det är mer en halvt genomförd vision som jag och gubben satt och pysslade med medans vi väntade på att få flytta in i vår gemensamma lägenhet för snart ett år sedan. Blev inte alls som jag tänkt mig, men endå coola och personliga på någe vis!

"Burkarna" är köpta på loppis, målades svarta av pojkvännen, och de röda tungorna är vanlig hobby lera, kostar cirka 30 kr i handeln.

Vad har ni på eran köksfläkt?


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hej :) kika gärna in på min konstnärsblogg och säg vad du tycker om mina porträtt. Jag har också tävlingar om vartannat. Glöm inte bloglovin också :) Krama

2009-01-12 @ 13:09:37
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Tjohalia

Min köksfläkt tillhör nog en av de mera tråkiga. Det är två kryddbrukar som står på den. Eftersom det är en andrahandslägenhet som jag troligtvis flyttar ut från i mars så har jag inte lagt så mycket energi på inredningen. Kram Sandra

2009-01-12 @ 16:12:14
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback