Loppisfynd - Fåglar

Copyright Hanna Sikter



...från i somras, 20kr för paret som faktiskt är saltkar och pepparkar!

Numera huserar dem i kontoret på hyllan ovanför skrivbordet, hur jag gjorde om Lack hyllan hittar ni här.

Vårat sovrum har också hamnat på bloggen Inspirera Mera. Förutom bilder så finns där mina svar på några frågor om bl a vad min inredningsstil är, ta en titt vetja!

Har fått betyg på de två första kurserna och klarat av dessa, vilket betyder att jag kommit 1/8 del på vägen, fantastiskt!

Hoppas att er vecka startat lika bra!

Kommentarer
Postat av: Lijna

Vad fina fåglar! De var sådär klnubbiga och härliga som jag också gillar dem :D

2009-10-27 @ 16:32:40
URL: http://metrobloggen.se/kopstoppnu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback