Pyssel för hösten

Copyright Hanna Sikter - Greenrealm.se

Så mysigt med höst! En varm känsla sprider sig i kroppen och luften är kylig och helt klar, naturen skiftar i underbara färger... Och så är man extra sugen på att tända ljus och sitta inne de där mörka kvällarna!

I fredags var jag och sambon och myste lite i Jönköping på IKEA och A6. Köpte en ny lite mysigare matta till vardagsrummet: Hampen med lång lugg. Ljusslingan ovan är även den från IKEA från början. När den var på väg till tippen så övertalade jag sambon att jag skulle snygga till den lite, och detta blev resultatet:)

Väldigt enkelt, bara hobbylim, en snygg bit tapet och något att skära ut cirklar för ljusen. Jag sprayade även några lager klarlack på slingan som avslutning. Riktigt nöjd!

Copyright Hanna Sikter - Greenrealm.se



Hoppas att ni får en underbar vecka, med mycket (möe som man säger här på landet) höstmys!

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vad fint pysslat!



Svar: Tack! Jag använder mig av Photoshop CS3. Kram Sandra

2009-10-12 @ 17:05:19
URL: http://inspireramera.se
Postat av: karola

kanonfint pysseltips

2009-10-13 @ 20:00:10
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hanna; Stolen är inte så väldigt bekväm faktiskt. Inte jätteobekväm heller. Jag brukar faktiskt lägga en filt på den när vi sitter på den, eller en kudde ryggen. Min sambo är inte alls glad i stolen och "skäller" på den.:) Den är ganska tung också. Jag vet inte vad jag ska råda dig till. Själv är jag väldigt nöjd med stolen trots de här nackdelarna. Den är ju toksnygg att titta på. :D Lycka till med ditt val. Obs, du vet att de har hög fraktkostnad på Bolagret va? Sen är dem inte så tillmötesgående om man får problem, något är sönder. Har själv haft problem med dem när en stol jag köpte var sönder.



Ha det bra!

2009-10-14 @ 13:10:01
Postat av: Malin Inspiration & Design

Det var jag som skrev ovan. :)

2009-10-14 @ 13:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback