WC skylt i kontaktplast

Copyright Hanna Sikter



Enkelt pyssel, jag skrev ut bokstäverna från datorn och använda min skärmatta och hobby kniv från Panduro, som inköptes under ett besök i Göteborg i somras, för att skära ut i plasten. Denna hobbykniv har blivit flitigt använd här hemma bl a till min ljusstake som jag bloggade om tidigare i veckan.

Är sugen på att köpa mer kontaktplast och slå in den fula marmor fönsterbrädan i vardagsrummet. Vi gjorde det på fönsterbrädan i köket när vi flyttade in och det blev riktigt bra! Någon som vet vart man kan köpa kontaktplast billigt?

Hoppas helgen varit bra, min bli riktigt super i alla fall;-) Ha en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: carol

jag har köpt olika sorters kontaktplast till bra pris på Bauhaus!

2009-11-05 @ 14:43:51
URL: http://livetihemmet.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kreatimas webshop har till relativt bra priser. De vanliga färgerna så som vit, svart, brun, blå, röd etc köper jag på järnhandeln i stan här, så kolla om du har någon i närheten. Vissa tapetbutiker har också!



Tjusig blogg du har, den läggs till på blogglistan hos mig, hit kommer jag återvända fler gånger!

2009-11-06 @ 21:35:29
URL: http://rostberg.blogspot.com
Postat av: Lina

Gud vad fiffigt! Det vill jag också göra? Skrev du ut bokstäverna på en särskild skrivare eller papper?

2010-10-06 @ 14:24:34
URL: http://blackpatroneronline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback