Roligt paket

Copyright Hanna Sikter



Ja, ett sådant damp ned i brevlådan ifrån Moderna Museet. När några kilon kurslitteratur hämtades ut i veckan tänkte jag unna mig lite vardagslyx som gjorde läsningen lite roligare!

Bokmärkena kostar 35 kr st om du beställer från Moderna Museet så kostar det 10 kr i frakt. Samma bokmärken finns på designtorget men frakten är betydligt högre. Formgivaren är Hung-Ming Chens och bokmärket finns i färgerna rosa, svart, guld, silver och grönt. Super fina i verkligen kan jag meddela:)

Måste för övrigt tips om denna länk, här ser ni inredning som är helt gjord på datorn i 3D MAX. Hur snyggt som helst!

Finns en hel del som jag velat bloggat om, men tid har tyvärr inte funnits. Har redovisat första delen av grupparbetet men ska lämna in en rapport på måndag och sedan redovisa denna på onsdag. Hoppas på mer bloggvänligt tempo om en vecka eller två!

Ha en jätte trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Vad fin! Jätte läcker!

Kram

2009-09-18 @ 22:04:31
URL: http://designtjejen.hemmakanalen.se
Postat av: Maria

Hihi så piffig du är!! Hur känns det att återigen va student? :) Funderar på att byta ut färgerna på min blogg till lite mer höstliga, är det möjligt tror du? Puss

2009-09-19 @ 20:22:15
Postat av: Inspirera Mera

Vilka söta bokmärken!

Kram Sandra

2009-09-19 @ 23:31:56
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Maria

Hej igen, vad tror du om det skulle finnas nån snygg orange eller varför inte mörklila? Nån härlig höstfärg, kul o ändra nåt. Grön får gärna va kvar, är ju lite av mitt signalemente ju! ;) Puss

2009-09-20 @ 17:53:40
Postat av: Maria

Vad härligt, vilken läcker lila! Passar bättre med lite mörkare nyanser till hösten eller vad säger du? ;) Lila diggar vi, tack! Puss

2009-09-20 @ 23:18:19
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

MEN så söta de är! Helt fantastiska!

2009-09-22 @ 12:01:06
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Dessi

Så läckra! Skulle faktiskt kunna tänka mig att klicka hem några såna ;)

2009-09-30 @ 17:59:09
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback